dimarts, de juliol 18, 2006

House i Sexe en Nova York

M’he enganxat a dues sèries: House i Sexo en Nueva York. Tampoc és res d’excepcional, ho sé, ja que si no no tindrien més de 3 temporades cadascuna d’elles. Faig una administració sel·lectiva d’elles al llarg del dia. He aconseguit en DVD tots els episodis de totes dues i això em permet injectar-me un episodi quan em ve de gust. Hi ha moment del dia per a House, sobretot desprès de dinar i desprès de sopar. D’aquesta sèrie m’agrada especialment el seu ús de la raó: Al programa especial que li van dedicar a Cuatro van fer una encertada comparació amb Sherlock Holmes.

Sobre Sexo en Nueva York crec que en tinc una enveja considerable cap a eixe tipus de vida que porten les quatre protagonistes. A la fi els dos objectius del guionistes d’aquestes sèries són matar els propis i fantasmes i fer que els espectadors s’enganxen per a que maten els seus propis desitjos incomplets., (no per aquest ordre...)